7 korakov za razstrupljanje misli

Razvajate svoj um in dušo



Pomlad je sezona novih začetkov in obnove. Tako kot tradicionalno uporabljamo pomladansko čiščenje svojega doma in iz njega odstranimo stvari, ki nam ne služijo več, da naredimo prostor novim, ravno tako je to čas tudi za umsko, čustveno, duhovno in fizično čiščenje (detox).


Pomlad je lahko idealen čas za razstrupljanje misli, okrepitev rutine in miselnosti ter oceno, kaj v vašem življenju deluje - in kaj ne. Z malo volje in odločnosti, lahko spremenite svojo rutino, navade, prepričanja ali tiste dele svojega življenja, ki vam ne služijo več.


Nered v vašem umu lahko povzroči:


  • Stres

  • Utrujenost

  • Pomanjkanje osredotočenosti

  • Zdravstvene težave

  • Neodločnost

  • Napake in zmote

  • Nezadovoljstvo

  • Preobremenjenost....


Koraki za razstrupljanje:



1. Jasni nameni


Jasnost v življenju je tisto, kar vas popelje iz začaranega kroga nedejavnosti. Ko imate pred seboj jasen namen, da želite doseči neki cilj ali spremembo, se vaš um začne odzivati tako, da išče načine, kako bi ta cilj dosegel. To vam pomaga, da zavestno vstopite v dinamiko ustvarjanja, namesto da se prepustite naključju.

Naredite si seznam vseh področjih v svojem življenju, v katerih niste zadovoljni/uspešni in si poleg tega napišite, kakšna je vaša želja/vizija, da bi dejansko ta situacija/odnos/kariera bila.



2. Ostranite negativne ljudi iz svoje okolice


Imate v svoji okolici osebo zaradi katere se počutite slabo, negotovo, razdraženo ali pa ste po srečanju z njo brez energije ali pa vas nenehno zasipa z negativnimi pripombami ali težavami?

Take osebe na vas vplivajo bolj, kot si lahko mislite. Zato, je čas da omejite stik z njimi ali pa jih odstranite iz svojega življenja. Ne glede na to, ali so to družinski člani ali prijatelji iz otroštva, ni razloga, da jih zadržite v svoji bližini, v kolikor vas ta odnos ne osrečuje ali koristi. Kajti ne samo da vplivajo na vas, vplivajo tudi na vaše misli, počutje in vaše druge odnose.



3. Postanite malo sebični


Vas preveva nelagodje ob misli, da bi nekaj naredi ali počeli zase in pustili druge zaradi tega na cedilu? Vsak dan se osredotočate na to, da poskrbite za druge (partner, otrok, šef, sodelavka, sorodstvo...) da jim je udobno, da so zadovoljni in srečni. Kolikokrat si pa vzamete čas zase in ga namenite sebi in svojim potrebam? Dovolite si dati priložnost, da se začnete osredotočati nase in svoje potrebe in želje, namesto, da se nenehno osredotočate na druge. malo sebičnosti nikomur ne škodi, daje pa čudovite rezultate.



4. Naučite se reči NE


Čeprav je drugim ljudem težko reči NE, je to nujno potrebno, zato, da se izognete nepotrebnemu stresu, ter pomanjkanju dragocenega časa zase in stvari/ljudi, ki vas osrečujejo. Pomembno je poznati svoja lastna pravila. V kolikor teh pravil nimate ali jih ne poznate, se uklanjate željam in potrebam drugih ljudi. V kolikor so vam zasebnost, čas in osebni prostor dragocena, bo tudi zavrnitev lažja. Ko boste nečemu/nekomu rekli DA, boste nečemu/nekomu drugemu rekli NE.



5. Meditacija


Povprečen človeški um ima vsak dan vsaj 50.000 misli, kar pomeni, da imate novo misel približno vsakih 1,2 sekunde. Zato človeški um pogosto imenujemo opičji um. Umu je enostavno slediti številnim naključnim mislim in se izgubiti ter odvrniti od prednostnih nalog, zato je za razstrupljanje uma pomembno. Najlažji način za umiritev uma je meditacija. Ko se v meditaciji osredotočate na eno stvar, to osredotočenost prenesete tudi na druga področja v življenju.



6. Ne primerjajte se z drugimi


V današnjem času je skoraj nemogoče, da se nebi primerjali z drugimi ljudmi. Prve osebe ali stvari se nahajajo že v okolici, ko pa osredotočimo malo dlje, pa vidimo, da nas tehnologija (tv, družabni mediji, reviji...) zasipa z neko super urejeno različico sveta. Vendar pa se za to urejenostjo in zunanjo podobo skriva marsikaj, kar je vašim očem prikrito. Če nenehno pogledujete drugam, to dolgoročno škoduje vašemu duševnemu zdravju, samopodobi in življenju nasploh. V resnici vam to kukanje in primerjanje ne koristi, temveč vas odvrača od vašega resničnega življenja, možnosti in priložnosti, ki so namenjene vam.



7. Mobilni detox


Ste kdaj brez telefona? Koliko časa preživite ob brskanju po njemu? Kaj vse bi lahko počeli v tem času, ki ste ga namenili njemu?


Telefon je nepogrešljiv spremljevalec. Brez njega si težko predstavljamo življenje. A ta majhna stvarca, ki je tako zanimiva, lahko vodi do zasvojenosti in posledično do pomanjkanja časa, ki bi ga lahko namenili sebi. V kolikor si želite nekaj časa vzeti nazaj in ga posvetiti drugim stvarem, potem je potrebno telefon odložiti in dati prostor duhu in duši za razstrupljanje. Določite si čas, ko boste dali svoj telefon "počivati" in v kolikor imate možnost, ga odložite v sobo, ki ni spalnica oz. ni v vaši bližini. To lahko naredite recimo ob 20h in ga pustite na letalskem načinu do naslednjega dne. Tako boste dobili čas in priložnost, da brez motenj uživate z družino, ali ljudmi ki so vam blizu. Lahko pa ta pridobljeni čas izkoristite zase - meditirate, berete knjigo, rišete, pišete, greste na sprehod....



Morda te zanima:




49 views0 comments

Recent Posts

See All